Sebuah Blog Yang Memberikan Berita Informasi artis gosip Artikel Berita Isu terkini Semasa Video dan info Menarik

Saturday 24 January 2015

Edry Akan Keluarkan Surat Peguam Kepada Aweera

2 comments :
KONTROVERSI yang tercetus antara Edry KRU dengan bekas vokalis kumpulan MOJO, Aweera seperti tiada tanda-tanda bakal berakhir.

Masing-masing bertindak menyalahkan dan mengkritik satu sama lain menerusi media meskipun vokalis baru kumpulan MOJO telah pun diperkenalkan.

Tanpa kehadiran Aweera ekoran kontroversi yang melandanya dengan Edry, persembahan MOJO bersama band buskers OKU, Caliph Busker menerusi lagu Roman Cinta di pentas akhir Anugerah Juara Lagu ke 29 (AJL 29) minggu lepas berjaya mendapat perhatian luarbiasa penonton.




Ekoran itu, Aweera begitu berani mengeluarkan statement, mendakwa Edry bijak ‘berdrama’ bagi meraih simpati masyarakat Malaysia hingga kumpulan didiknya itu dipilih memenangi Persembahan Terbaik pada malam tersebut.



Susulan itu, Edry memandang serius perkara berkenaan dan mengumumkan bakal mengambil tindakan undang-undang kepada Aweera.

“Apa yang saya boleh cakapkan di sini, pihak kami akan mengeluarkan surat peguam dalam masa terdekat. Jangan kerana mulut, badan pula binasa,” katanya kepada Harian Metro.

Ini komen Edry:

Saudara Aweera...Jangan pandang rendah pada orang lain, kerana hanya apabila merendah diri, barulah sedar betapa ramainya lagi yang lebih tinggi daripada kita...Ini semua rezeki Allah bagi pada Caliph Buskers...Siapakah kita untuk memperkecilkan anugerah buat mereka...All the best to you...Saya doakan yang terbaik buat anda..tq

Sememangnya kenyataan Aweera itu memakan diri apabila semakin ramai peminat mula tak suka dengan sikap Aweera yang tidak habis mencari publisiti dari Mojo.


Sepatutnya Aweera move on dan mengambil sikap berdiam diri atau no komen apabila ditanya tentang Mojo. Kenyataan terbaru dari Aweera tersebut menyebabkan ramai mula annoying dan bengang dengan Aweera.



Edry berkata, keputusan tersebut diambil kerana bengang dengan sikap Aweera yang keterlaluan hingga asyik mengkritik dan merendah-rendahkan dirinya dan kumpulan MOJO menerusi media.

“Saya tidak faham kenapa dia perlu bertindak begitu, kenapa sikapnya seolah-olah hendak lihat Mojo gagal (dalam bidang nyanyian). Menerusi kenyataan-kenyataannya, dia tidak habis-habis hendak merendahkan kami,” tambah Edry.

Apa yang boleh kami katakan, moga konflik antara mereka ini berakhir dengan cara baik sebab industri seni kita ni bukannya besar sangat.

2 comments :

  1. Saya cadangkan Edry dan Aweera bincang baik baik.sayang sekali...

    ReplyDelete
  2. Aweera. Dia lebih baik dari berkata2 yg tidak berfaedah..
    And ingatlah, mojo made you..
    Not you popularkan mojo..

    ReplyDelete