Sebuah Blog Yang Memberikan Berita Informasi artis gosip Artikel Berita Isu terkini Semasa Video dan info Menarik

Sunday 1 February 2015

Amar Baharin Berang Dituduh ‘Kantoi’ Undi Diri Sendiri

No comments :
Siapa tak kenal Amar baharin pelakon drama Suamiku Encik Sotong yang ke udara setiap hari isnin. pasti ramai gadis di luar sana terbayang akan ketampanan pelakon yang semakin meningkat naik ini. Hasil lakonan mantap dirinya dalam beberapa drama, Amar dicalonkan untuk 2 kategori di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2014.


Oleh demikian Amar Baharin muat naikkan gambar Peminat-peminat fanatik mengundi Amar baharin untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2014.

Ini maksudnya peminat Fanatik kerana sanggup berpukal- pukal beli surat Khabar hanya kerana hendak mengundi Amar Baharin..


Tapi yang tak syok bunyinya ada pihak mendakwa Amar undi diri sendiri. Malah ada juga yang menganggap tindakan peminat fanatik Amar ini sebagai membazir. seprti contoh


Bagusnya baik simpan duit korang or kasi mak ayah, Ingat jasa mereka..minat retis tak salah. tapi berpada2..jangan marah yer amar.. Pesanan saya, jangan kuat sentap sangat - Peminat


Kenapa artis mesti undi diri sendiri?? bukan ker bakat seseorang itu dinilai oleh individu berlainan? kalau semua artis di Malaysia buat perkara yang sama maka hilangla kualiti seni dan bakat artis - Peminat: 

Untuk mengelakkan peminat dan masyarakat salah erti Amar Baharin tampil menjelaskan perkara sebenar

Penjelasan Amar Baharin:

Siapa Kata saya undi diri sendiri? Kalau tak paham, bertanya.. sebelum comment, fikirKalau saya undi diri sendiri pun apa masalahnya? Bakat artis bukan terletak pada borang ni tu yang rating kat TV sampai 4 juta..Itu baru namanya bakat. Kami berkarya, orang suka, orang tengok

Selain daripada itu Amar Baharin juga menempelak seseorang yang komen negatif tanpa tahu hujung pangkal cerita. 


Lagi pun apa masalahnya Amar Baharin nak undi sendiri? dan Amar juga layak mendapat 2 pencalonan tersebut iaitu Pelakon TV Lelaki dan Gandingan Serasi di Layar berdasarkan bakat yang dimilikinya.

Sebenarnya semua ini atas kesungguhan peminat yang menghargai bakat Amar. Dah orang nak undi, takkan dia nak halang?

No comments :

Post a Comment