Sebuah Blog Yang Memberikan Berita Informasi artis gosip Artikel Berita Isu terkini Semasa Video dan info Menarik

Sunday, 1 February 2015

Lelaki Dikejar dalam Keadaan Separuh B0gel Di Khalayak Ramai kerana Berz1na dengan Isteri Orang

9 comments :
SEGAMAT: Bandar Segamat orang ramai yang berurusan di sekitar Jalan Ros, di sini, semalam gempar apabila melihat seorang lelaki berlari dalam keadaan separuh b0gel dengan hanya berseluar pendek telah berlari di khalayak orang ramai lalu sambil dikejar oleh sekumpulan lelaki yang membawa paip besi.

Lelaki tersebut telah pergi ke arah sebuah teksi yang sedang parkir sebelum masuk ke dalam kenderaan tersebut dan menguncinya dari dalam.

Saksi kejadian yang juga pemandu teksi dikenali sebagai Tan, 50-an berkata, dalam kejadian kira-kira jam 2.30 petang itu, dia bersama beberapa rakan pemandu lain berada di hentian teksi berhampiran sebuah pusat beli-belah sambil menunggu pelanggan.

Mereka kemudian ternampak seorang lelaki sedang melarikan diri dengan hanya berseluar pendek sambil dikejar oleh sekumpulan lelaki lain.

Apabila tiba di hentian teksi lelaki yg berseluar pendek itu telah masuk ke dalam teksi dan menguncinya dari dalam.

“Kemudiannya dia didatangi seorang lelaki berusia 30-an yang turut membawa sebatang besi paip dan mendakwa lelaki dikejar itu membuat onar dengan isterinya di sebuah bilik hotel berhampiran.

“Seorang daripada kumpulan lelaki yang mengejarnya bertindak menghubungi polis selepas mendapatinya bersembunyi dalam teksi terbabit,” katanya.

9 comments :

  1. Bodoh xadil lw ko slhkn laki tu sowg...len r lw laki tu dtg nk rogol bini ko..ni kt hotel so phm2 r sbdri ngn rela hati bini ko yg nk ikut n ngn rela hati bini ko nk wt projek ngn laki tu.sepatotny lw bini ko tau die tu bini owg da tntu sume ni xjd..so sptotnye ko lbhkn pukul kt bini ko dulu bkn kt laki tu..slhkn owg len pd hal da terang2 nnpk slh sape

    ReplyDelete
  2. Xbley salahkan laki..ni bukan kes rogol..dua2 rela..serahkan pada pihak berkuasa..panggil suami wanita tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau tepuk tangan sorg2 xkan bunyi...ni kes main tepuk amai2 lah tu....kte xleh slah ln pihak laki...kne slah kn pihak prempuan...bini ko pon gtai gak....btul x kwn2

      Delete
  3. Tau nak salahkan yg lelaki je kalau salah sekalipun tak payahla nak belasah orang sampai mati,cuba kalau orang pukul anak ko sampai mati apa rasa,mentaliti bodoh tak habis2.

    ReplyDelete
  4. Ko tu jd laki jgn mengong ... Jgn nak pukul org suka2 sbb bini ko tu yang miang g main dgn jantan lain ... Kat hitel lak tu ... Terang2

    ReplyDelete
  5. Dier dah pukul dua²lah cuma laki nie dpt lari. Mengong korg smua. Cari salah oeg jer pndai

    ReplyDelete
  6. batang lu kecik tu pasal bini lu cari jantan lain haha

    ReplyDelete
  7. memang keduanya bersalah, tapi jantan yg dah tahu bini org masih nk test kalau aku kt sana aku tumpang sekaki, dasar nafsu binatang tu bini org, mungkin anak tiri anak sendiri ipar duai smua dia sapu, x jadi kt korang boleh la text mcm2, cuba wife korang atas katil dgn jantan lain dpn korang? puiii melayu suka zina betul la memalukan ugama ja islam

    ReplyDelete