Sebuah Blog Yang Memberikan Berita Informasi artis gosip Artikel Berita Isu terkini Semasa Video dan info Menarik

Saturday 17 January 2015

Sepasang Bayi Kembar Melecur Seluruh Badan Disambar Api

No comments :
Al fatihah.ya allah, Sayu nye hati. Kami juga turut merasai perasaan ibu anak ini. Kami doa kan semoge anak ini kuat dan sihat seperti sedia kala dan keluarga anak ini tabah dan sabar menerima ujian Allah.

Sesungguhnya keluarga bayi ini diuji dengan ujian dan dugaan yang cukup besar apabila rumah yang didiami hangus terbakar hingga mengorbankan salah seorang kembar bayi mereka.

Sewaktu kejadian kebakaran pasangan bayi kembar ini dikatakan sedang tidur di rumahnya yang terletak di Kampung Lalang Pepuyu, Tanah Merah, Kelantan.

kebakaran itu berlaku berpunca dari api lilin yang dipasang ibunya ekoran ketiadaan bekalan elektrik ketika bencana banjir tempoh hari

Salah seorang bayi kembar yang terselamat dikatakan sedang bertarung nyawa akibat melecur seluruh badan ekoran disambar api.

Kini, bayi kecil tersebut dilaporkan berada dalam keadaan kritikal dan sedang mendapat rawatan dalam Unit Rawatan Rapi (ICU) di Universiti Sains Malaysia.




Insiden kebakaran itu dipercayai berpunca dari api lilin yang dipasang ibunya ekoran ketiadaan bekalan elektrik ketika bencana banjir yang berlaku di sana.

Sama-sama kita bantu dan mendoakan supaya bayi kecil ini dipanjangkan umur dan sihat seperti sediakala" dan Semoga keluarga bayi ini tabah menghadapi ujian dan dugaan ini. - oomedianetwork

No comments :

Post a Comment